Ce efect are muzica din biserica asupra vieții tale?


Am primit această întrebare și am schițat un răspuns scurt:

Mie îmi place muzica din biserica in care merg, Biserica Metanoia din Timișoara. Este o muzică contemporană, foarte plăcută și motivatoare.

Cred că muzica de azi este mai biblică și mai corectă teologic decât cea din trecut. Personal, nu consider că muzica înseamnă închinare, însă trebuie să recunosc că ea are un efect fantastic asupra atmosferei din biserică și inclusiv pentru timpul de laudă și închinare, dar și la predică și după predică. 

Eu ascult muzică în primul rând pentru mesaj și nu pentru melodie. 

Îmi place să fiu atent la declarații și mai ales să mi le asum. 

De aceea eu cânt mai mult cu mintea decât cu inima, dar asta face parte din modul meu de a percepe lucrurile. 

Eu cred că pot sluji la fel de bine și mă pot închina la fel de bine și în biserici în care ar putea să fie un alt stil de muzică. 

Dacă prefer pentru biserică muzica de închinare o fac din motive de relevantă culturală. Muzica de închinare este mai actuală, mai expresivă, mai teologică, mai plăcută, mai ritmată, mai accesibilă, implică mai mulți oameni… 

Cam așa poate fi descrisă relația mea cu muzica creștină din biserica mea. 

Lasă un răspuns

