Isus Hristos – un citat memorabil


 

El nu a scris nici o carte, dar cărţile care s-au scris despre El nu le-ar putea cuprinde nici o bibliotecă. Nu a scris nici un vers, dar despre el s-au scris mii de versuri. Dumnezeu a ales să înceapă credinţa creştină cu un copilaş şi nu cu o carte, în scutece nu în veşminte preoţeşti, într-o iesle şi nu într-un altar, într-un grajd şi nu într-o catedrală. Religia începe cu venirea vieţii în locuri în care nu te aştepţi să o găseşti.

A îmbogăţit istoria, a inspirat arta, a îmbogăţit cultura, a iluminat teologia şi a schimbat vieţi. A semănat speranţă acolo unde era deznădejde, a semănat iubire acolo unde era ură, a adus lumină acolo unde era întuneric şi, mai presus de toate, S-a jertfit pentru viaţa lumii.

Numele Marilor oameni de stat, numele filosofilor, anarhiştilor, revoluţionarilor, au strălucit pentru o vreme şi au dispărut. Dar există un Nume care străluceşte cu fiecare generaţie mai puternic. Fiindcă Irod nu L-a putut ucide, moartea nu L-a putut învinge, mormântul nu L-a putut fereca, este temut de Diavol, venerat de sfinţi, adorat de îngeri şi proclamat de Dumnezeu Tatăl ca Domn al Domnilor şi Împărat al Împăraţilor. Numele lui este Hristos Domnul.

 

P.S. Nici nu mai știu unde am găsit prima dată textele acestea. Le-am copilat din trei surse, le-am modelat un pic și le-am făcut un singur text. Eu l-am memorat și l-am folosit de multe ori în predicile mele. Îți recomand și ție lucrul asta.

Lasă un răspuns

