Marturia lui Claudiu Lepadat – Am fost în moarte clinică


Îl cunosc pe Claudiu Lepădat. Are un dar special de evanghelist. Este din Timișoara, a slujit în Biserica Agape. In seara aceasta am descoperit un clip video pe Crestintotal Dumnezeu l-a trecut print-o experientă prin care a înțeles cât de preios este Cerul, dar si cât de importantă este iubirea de părinte.
O relatare scurtă și clară a unei experienței care îți poate da de gândit.
Claudiu, nu știu cât de mult i-ai mulțumimt tu lui Dumnezeu pentru experiența aceasta, însă Dumnezeu face totul cu scop, iar mărturia ta mă încurajează să îmi doresc Cerul mai mult, în timp ce am grijă de cei pe care îi iubesc. Multumesc!

http://www.stirileprotv.ro/lbin/video_embed.php?media_id=60532034&section=1&video_section_id=1

Lasă un răspuns

