Lupta cunoașterii: Tudor Chirilă – Predoarie pentru educaţie


Am găsit clipul asta pe Facebook. Probabil că mulți dintre voi îl știți. L-am ascultat de vreo 3 ori în seara asta și mi-am dat seama că aveam nevoie de el. L-am postat aici ca eu sa îl găsesc mai ușor altă dată.
Este o pledoareie pentru citit, pentru cunoaștere și pentru educație. De prea multe ori sunt biciuit în cursa asta de a câștiga bani pentru familie și uit să cresc, să citesc, să gândesc și să îmi trăiesc visele.

Trebuie să îmi experim admirația pentru mesaj și mai ales pentru spritul cu care este expus. Se apropie de ceea ce îmi doresc la predicatorii Evangheliei. Dar, asta e, dacă ai un mesaj de spus, un mesaj care te frige pe inimă îl vei transmite cu foc şi celor care îl aud.

Spor la ascultat şi la reascultat.

Un gând despre „Lupta cunoașterii: Tudor Chirilă – Predoarie pentru educaţie

Lasă un răspuns

