Când ai timp și vrei să-l folosești util, uită-te la un documentar


 

Am găsit, zic eu, o comoară, un site cu filme documentare din mai multe domenii. Documentarele sunt selectate valoric și pot fi urmărite online. Unele dintre ele pot fi văzute și cu subtitrare pe site-ul peteava.ro, însă cei care știți engleză merită să exersați ascultarea în limba engleză și mai ales să învățați lucruri interesante.

Mie mi-ar plăcea un transcript, idei și citate după un anumit documentar este văzut. Dacă te uiți la ceva interesant înaintea mea spune-ne și nouă sau pune pe facebook.

Eu am început să urmăresc un documentar despre Istoria Creștinismului. E uimitor cum se poate comprima peste 2000 de ani de istorie în două episoade de câte o oră.

Spor la vizionat.

Lasă un răspuns

