Video: diferențe dintre femei şi bărbați prezentate într-un mod neplictisitor


Povestea celor două creiere (Tale of Two Brains) prezentată de pastorul MARK GUNGOR, un conferenţiar cu foarte mult umor. Pentru subtritrare apăsaţi CC.

La un moment dat am ajuns sătul de tipul de discurs în care sunt prezentate diferențele dintre femei şi bărbați, mai ales că femeile (între noi fie vorba) profită de aceste lucruri pentru şantaj, iar mie mi se par lipsite de utilitate practică. Bărbatul este bărbat şi nu ai ce-i face, iar femeia este femeie (Şi punct). Însă discursul acesta mi-a atras atenţia şi mi-am dat seama că mulţi au făcut referire la ideile lui, deşi nu au recunoscut sursa. Merită să vă luaţi o oră din viaţa voastră ca să ascultaţi această conferinţă. Ar fi şi mai frumos dacă aţi putea face acest lucru împreună cu soţia sau cu soţul, după caz, dar nu îl/o ţintuiţi ca pedepsit lângă tine.

Partea a II-a. Fără subtitrare.

Lasă un răspuns

