Morala: Jurnalistul crede în puterea rugăciunii, Biserica Ortodoxă nu!


UPDATE 11 februarie 2013:

Mă simt nevoit să aduc o lămurire.

1.  Nu cred că acest jurnalist crede în puterea rugaciunii. Titlul este un mod de a atrage atenţia şi o formă de a spune că cine trebuie să creadă, nu crede, iar cine trebuie să se roage, nu se roagă! Cine ar trebui să aibă iniţiativa, nu o are! Şi asa mai departe!

2. Faptul că Biserica Ortodoxă apare în titlu nu exclude de acolo Biserica Penticostală  sau altă biserică în care responsabilitatea socială este lasată deoparte.

*****

Într-un stil ironic şi ușor batjocoritor, un jurnalist de la DIGI 24 îşi propune un proiect pe care la numit „Soluţia finală” şi în care ideea de bază este să adune bisericile din Timişoara să se roage pentru problemele administrative ale oraşului.

Vă invit să urmăriți reportajul care, deşi nu îmi place tonul, pune problema rugăciunii pentru comunitate.

Mi-ar plăcea să văd o continuare a reportajului şi dacă se alege ceva de proiect:

  • Se vor alătura şi alţii (mă refer la biserici şi lideri de biserică) acestui proiect? (Dacă se face un pic de vâlvă probabil se vor îngrămădi.)
  • Se va întâmpla oare acel mic dejun, prânz sau snack cu rugăciune? Sau va rămânea doar „gustarea”?

Dincolo de tonul ironic, (ce să-i faci, m-am contagiat şi eu) întrebarea care mă macină este:

  • Vom putea identifica răspunsuri la rugăciune? Şi dacă da, se va da slavă lui Dumnezeu cu adevărat pentru acest lucru?
Un gând despre „Morala: Jurnalistul crede în puterea rugăciunii, Biserica Ortodoxă nu!

  1. buna,
    am vazut materialul. Cel din spatele camerei a dat interpretarea pe care a dorit-o cadrelor preluate. Cononsider ca reporterii care doresc sa preia imagini trebuie sa isi decline in scris intentia si sa semneze pentru aceasta.

Lasă un răspuns

