22 de milioane de avorturi?


Am fost azi la Casa de rugăciune din Timișoara care funcționează în cadrul clădirii bisericii Agape şi unul dintre subiectele de rugăciune a fost avortul. Am auzit destul de des vehiculate diverse cifre, cum că în România s-au făcut de la revoluție încoace peste 22 de milioane de avorturi, „date oficiale” zic unii. Nu neg lucrul acesta, dar mi-ar plăcea să am o sursă credibilă pentru aceasta informație.

Dacă puteți să indicați o sursă pentru această cifră (sau orice altă cifră) mi-ar plăcea să o cunosc şi eu.

„Gugăliţi”, mergeți la bibliotecă, citiți raporturile statistice oficiale (dacă sunt), sunați la organizații de profil, şi apoi postaţi informaţii şi linkul aici. Iertaţi-mi ignoranţa, dar vreau să ies din ea, şi poate informaţiile vor folosi şi altora.

Cei aia sursă oficială şi credibilă? Vorbim altădată despre asta!

Părerea mea despre avort a fost exprimată în articolul:  Ce legătura există între Holocaust și Avort?

Aștept comentariile voastre.

2 gânduri despre „22 de milioane de avorturi?

Lasă un răspuns

