Adele- Someone like you (subtitrare romana)


Poate durerea să producă ceva valoros şi de succes? În cazul cântăreței britanice Adele se pare că asta a fost cheia succesului: durerea pe care a ştiut cum să o transforme în resursă emoţională şi inspiraţie.

http://www.youtube.com/watch?v=EuvzTPIb3mI

3 gânduri despre „Adele- Someone like you (subtitrare romana)

  1. Diavolul in persoana…aceasta melodie este arma secreata a DIAVOLULUI IMPOTRIVA FAMILIEI! Cuvintele sunt proba cea mai graitoare pt asta…..
    melodia te invita la a-ti reaminti si resimti clipele petrecute cu cel drag….candva de mult…daca ai avut o astfel de relatie….si astfel acum, in relatia de familie pe care o ai….ea-iubirea de mult uitata se intoarce si iti cere sa nu o uiti…CEL MAI PERFID SI MIZERABIL MOD AL DIAVOLULUI DE A DESTABILIZA FAMILIA DE AZI! Personal nu am ce sa regret dar stiu oameni care atunci cand aud aceasta melodia aceasta ii napadesc intr-un mod de nestavilit nostalgia relatiilor trecute….si dorinta de a sapa intr-un trecut mort si murdar!
    Sper ca Valentin Dedu …imi vei da dreptate. Tema principala a cantecului este impacarea cu trecutul…lucru pur si simplu…diavolesc avand in vedere statutul nostru de crestini!

  2. cam aprins mesajul meu dar pur si simplu este ceea ce cred despre aceasta melodie ca de altfel multe alte melodii dragute si nevinovate din care ne adapam cica noi crestinii…..sorry daca am fost cam acid…defapt nici nu trebuie sa ramana postarea mea daca deranjeaza…nu ma supar deloc! toate cele bune…razvan

    • Apreciez comentariu tău. Nu mă deranjează. Nu am aceeaşi impresie, însă trebuie să recunosc că nu sunt în totalitate de acord cu mesajul melodiei. Se pare că ştii mai mai multe despre Adele decât mine. Ceea ce eu am dorit să spun este că Adele, o necunoscută până mai ieri, a reusit să transforme respingerea si durerea într-o resursă şi o cale spre succes! De aceea am folosit exemplul ei, nu pentru a promova melodia.

Lasă un răspuns

