(1) O călătorie care te transformă – Devoțional profetic


Vino în prezența Mea cu un duh învățabil și cu o dorință sinceră de a fi schimbat. Umblarea în apropiere de Mine însemnă o viață plină de prospețime și noutate în fiecare zi. Nu te abate pe căi neumblate în această zi. Fugi de ispite și caută fața Mea cu o minte deschisă, știind că această călătorie a închinării implică transformare prin înnoirea minții tale.

În timp ce îți focalizezi gândurile pe Mine, vei fi tot mai conștient că sunt pe deplin atent la ființa ta și la detaliile vieții tale. Te privesc cu drag și Îmi găsesc plăcere în ființa ta. Purtarea Mea de grijă este profundă și neclintită.

Te cunosc și te înțeleg perfect. Gândurile Mele cu privire la tine sunt pline de o dragoste veșnică. Știi ce planuri am cu privire la tine, planuri să îți dau un viitor și un sfârșit așteptat situației actuale din viața ta.

Dedică-te acestei aventuri împreună cu Mine pentru a pătrunde adânc în prezența Mea.

Romani 12:2; Ieremia 29:11

In prezenta Lui

Lasă un răspuns

