(2) Nu te grăbi în prezența Lui – Devotional profetic


În timp ce petreci timp cu Mine, gândurile tale tind să se ducă la treburile pe care le ai azi de făcut și la problemele care te preocupă.

Adună-ți gândurile și concentrează-te asupra Mea. Vei fi împrospătat, încurajat și inspirat. Lasă ca lumina prezenței Mele să vină peste Tine. Timpul pe care îl petreci cu Mine te pregătește pentru provocările zilei de azi. Acest mic sacrificiu pe care îl faci, Îmi face plăcere și ție îți face bine. Te întărește și te duce pe culmi mai înalte. Nu te grăbi în prezența Mea. Așteaptă și învață să Îmi auzi glasul. Rezistă urgențelor care solicită atenția și concentrarea ta. Sunt multe lucruri care trebuie făcute, dar sunt și altele care nu trebuie lăsate nefăcute. Ai ales partea cea bună care nu ți se va lua.

 Psalmul 4:6; Luca 10:42

 În prezența Ta este belșug de bucurie, la dreapta Ta sunt desfătări veșnice! (Psalmul 16:11 – NTR)

In prezenta Lui

Lasă un răspuns

