Regele Spin


Pentru ca vin alegerile, vreau și eu să înțeleg…? Încă mă întreb ca cetățeanul turmentat: Eu cu cine votez? Ce alternative viabile avem? Ce opțiuni avem în calitate de creștini. Și nu îmi spuneți să să uit la conducerea Universității Emanuel. Pe Ponta nu îl am în listă, la Iohanis nu am ghinion (dacă nu știți la ce mă refer cautați pe Google Iohanis si ghinionul), la Tăriceanu ce să mai sper… tot găuri negre… si asa mai departe. Dacă voi aveți alternative mai bune spuneți-mi și mie. Să nu votez, e simplu, dar nu cred că e cea mai corectă atitudine.
Am scris mai de mult un text care vorbește despre implicare, valoare, opțiuni sociale… și totuși în situația concretă a țărișoarei nostre, ce facem?

Valentin Dedu

 

Copacii au plecat să ungă un împărat şi să-l pună în fruntea lor. Ei au zis măslinului: „Împărăţeşte peste noi!” Dar măslinul le-a răspuns: „Să-mi părăsesc eu untdelemnul meu, care îmi aduce laude din partea lui Dumnezeu şi a oamenilor, ca să mă duc să domnesc peste copaci?”

Şi copacii au zis smochinului: „Vino, tu, de împărăţeşte peste noi!” Dar smochinul le-a răspuns: „Să-mi părăsesc eu dulceaţa mea şi rodul meu cel minunat, ca să mă duc să domnesc peste copaci?”

Şi copacii au zis viţei: „Vino, tu, şi domneşte peste noi!” Dar viţa le-a răspuns: „Să-mi părăsesc eu vinul, care înveseleşte pe Dumnezeu şi pe oameni, ca să mă duc să domnesc peste copaci?”

Atunci toţi copacii au zis spinului: „Vino, tu, şi împărăţeşte peste noi.” Şi spinul a răspuns copacilor: „Dacă, în adevăr, vreţi să mă ungeţi ca împărat al vostru, veniţi şi adăpostiţi-vă sub umbra mea…

Vezi articol original 830 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „Regele Spin

  1. Lumea spune despre tine ca esti crestin , iar ca si evanghelic se zice ca te-ai dat cu penticostalii. Astia, conform FA 1 cu 8 cica au o „putere”. Tu o ai ? Daca o ai este bine ca ai pe cine sa intrebi ce sa faci. Si este scris ca cine cere intelepciune o primeste. La tine n u se prea vede. Asta in dreptul tau.
    Problema apare atunci cind , din proprie initiativa te dai la politica si sfaturi pentru altii si de fapt tu nu stii incotro so iei. Cum vine asta?
    Sau mai direct: numai atita v-au invatat in scoala profesionala de popi ? Ca sper ca o ai , gesturile si purtarea ta asa arata .( si sa nu indraznesti sa pomenesti ceva despre Duhul Sfint ca poti pacatui si asta nu se mai iarta niciodata.)
    Stiu ca nu vei avea curajul sa lasi postarea, iar daca o faci, te rog frumos sa raspunzi cu calm la cele „revarsate” de mine strict pentru situatiile in care te bagi fara nici o treaba. Biblia ta ( si a mea) ne spune sa raminem la ce am fost chemati ! Respecti tu macar atita?

  2. Da, acuma ai dreptate in ceea ce raspunzi.
    Si , daca este bine asa, as dori sa-ti pot spune ca un „batrin” drag inimii mele mi-a atras atentia ca, daca doresc sa fiu un mintuit al Domnului , prima conditie este sa recunosc ceea ce este de recunoscut in dreptul meu.
    Tu de ce nu ai curajul acesta?

Lasă un răspuns

