Cum să blochezi reclamele pe Internet?


Iată câteva sugestii pentru un internet mai curat:

  1. Cea mai cunoscută opțiune este AddBlock Plus.

Pur si simplu intrați pe site-ul https://adblockplus.org/ și rulați aplicația. Merge pe cele mai folosite browsere (Chrome, Mozilla, Internet Explorer, Safari, Opera). Merge și pe Android, dar trebuie să faceți alte Setări.

  1. O altă opțiune este https://getadblock.com/. Eu le-am instalat împreună cu AddBlock Plus in Chrom. Uneori încetinește browser-ul, dar pentru siguranță merită să aștepți. Acum extensia asta se laudă ca face treaba singură foarte bine.
  2. Pentru Internet Explorer pe Windows Phone și Tablete cu Windows 8.1 metoda testată de mine de a scăpa de reclamele de pe Youtube și Internet este cea prezentată în linkul asta.

Dacă mai aveți întrebări pe acest subiect vă stau la dispoziție.

2 gânduri despre „Cum să blochezi reclamele pe Internet?

  1. Desi am AdBlock , in ultima vreme reclamele care mi apareau pe browser s au intensificat.
    Imi puteti spune de ce si cum sa remediez problema?
    Multumesc

Lasă un răspuns

