Bucuria are un Nume


Știam că am tradus un poem care redă foarte bine sensul sărbătorii Peștelui, dar mi-am dat seama că nu l-am postat până acum pe blog, ci numai pe youtube.

Mie mi-au plăcut în mod special aceste cuvinte:

Cuvântul are un Nume / Speranța are Nume / Bucuria are Nume / Pace are Nume / Dragostea are Nume / Și acest Nume este Isus Hristos. 

Sper să vă placă acest videoclip. Este modul meu de a spune: Hristos a înviat.

Textul este traducerea poemului CUVÂNTUL de Isaac Wimberley expus în cadrul concertului FOREVER lui Kari Jobe. Puteti asculta toată melodia aici.

Dacă există cuvinte pentru a-L descrie, atunci eu nu le am.

Vedeți…, creierul meu nu a ajuns încă la punctul în care putea da formă unui gând care să descrie în mod adecvat măreția lui Dumnezeu.

Și plămânii mei nu au dezvoltat capacitatea de a elibera un suflu care să respire din măreția iubirii Sale.

Și vocea mea…, vocea mea este atât de inhibată și restrânsă în limitele umane, încât cu greu trimit o laudă spre cer

Dacă există cuvinte pentru a-L descrie, atunci eu nu le am.

Dumnezeul meu:

Harul Său este remarcabil,

Îndurările Lui sunt nenumărate,

Puterea Lui este impenetrabilă,

El este onorabil, demn de încredere, și favorabil

Nepătruns, și totuși poate fi cunoscut

Nedefinit, și totuși accesibil

Nedescris, și totuși personal

El este dincolo de înțelegere

Dincolo de imaginație

Constant peste generații

Regele fiecărei nații

Dar

Dacă există cuvinte să-L descrie, eu nu le am.

Vedeți, cuvintele mele sunt puține

Și a încerca să îl comprime pe singurul Dumnezeu adevărat este cu neputință prin folosirea vocabularului meu.

Dar folosesc cuvintele ca o expresie…, o expresie a închinării față de Mântuitorul. 

Un Mântuitor care este demn de lauda mea.

Așa ca folosesc cuvinte

Inima mea preamărește pe Domnul

Binecuvântează Numele Lui în veci

El a câștigat inima mea, a capturat mintea mea, și le atât a legat împreună

El m-a învins în rebeliunea mea

M-a cucerit în păcatul meu

El mi-a zis bun venit în prezența Lui

Complet m-a invitat în

S-a făcut pe Sine obiectul privirii mele

Mă inundă cu îndurarea Lui dimineața

Mă afund în harul Lui noaptea

Dar

Dacă există cuvinte să-L descrie, eu nu le am.

Dar ceea ce am…, este o Veste Bună

Pentru că Dumnezeu a știut că omul prin cuvintele lui nu putea face asta.

Cuvintele sunt doar instrumente pe care le folosim

pentru a indica către Adevăr

Așa că, El a trimis pe Fiul Său, Isus Hristos, CUVÂNTUL.

Dovada vie

El este chipul Dumnezeului celui nevăzut

Întâiul născut din toată creația

Pentru că prin El au fost create toate lucrurile din nimic

și prin Cuvântul Său El le susține, în puterea Numele Său

Pentru că El este mai înainte de toate lucrurile și peste toate lucrurile El domnește

Sfânt este Numele Lui !!

Lăudați-L pentru viața Lui

Modul în care El a perseverat în luptă

Fiul umil al lui Dumnezeu a deveni jertfa perfectă

Lăudați-L pentru moartea Lui

Că a stat de bunăvoie în locul nostru

Că a îndurat cu iubire mormântul

Că a învins dușmanul nostru

Și în a treia zi a înviat învingător

Lăudați-L pentru că El a înviat !!

Aleluia, a înviat!!

El este tot ceea ce a fost promis

Lăudați-L ca Regele înviat

Ridicați vocea și cântați

Într-o zi El se va întoarce pentru noi și vom fi în sfârșit uniți cu Mântuitorul nostru pentru veșnicie

Deci, nu sunt doar cuvinte pe care le proclam

Cuvintele mele arată spre CUVÂNT

Și Cuvântul are un Nume

Speranța are Nume

Bucuria are Nume

Pace are Nume

Dragostea are Nume

Și acest Nume este Isus Hristos

Lăudați Numele lui pentru totdeauna!

Lasă un răspuns

